مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-13اقتصادي

بازارچه عرضه محصولات تولیدی مددجویان همدانی افتتاح شد


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از افتتاح بازارچه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان خبر داد.

-   ایسنا/همدان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان همدان از افتتاح بازارچه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) همدان خبر داد.

شهرام عابدی در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: این بازارچه از اوایل هفته جاری آغاز شده و تا 31 فروردین در 14 غرفه فعالیت خواهد کرد و بازدید برای عموم از ساعت 17 لغایت 24 آزاد است.

وی هدف از راه اندازی این بازارچه را معرفی و ارائه خدمات کمیته امداد و در رأس آن توانمندی مددجویان در بخش اشتغال و خودکفایی اعلام کرد و گفت: 14 طرح خودکفایی کمیته امداد همدان در این بازارچه شرکت می کند.

عابدی خاطر نشان کرد: کفش، لباس، بدلیجات، عرقیات گیاهی، فرش، مواد غذایی، جواهرسازی و سفال از جمله طرح هایی هستند که در این بازارچه برای فروش به نمایش گذاشته می شود.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال زایی برای مددجویان می تواند آنها را به نیروهای مولد تبدیل کند، اظهار کرد: اشتغال پایدار مددجویان زمینه ساز توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت است و سبب خروج آنها از چرخه حمایتی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازارچه عرضه محصولات تولیدی مددجویان همدانی افتتاح شد

بازارچه عرضه محصولات تولیدی مددجویان همدانی افتتاح شد